Follow Me

Follow me:

Thursday, December 16, 2010

Burnt Out Punks & Lacoste legends

Förra lördagen var Morre och jag först i Hässelby där vi kollade på Burnt out punks som alltid är lika fascinerande. Efter att ha stått där och nästan frusit fingrarna av mig när jag fotade så åkte vi till söder och värmde oss hos Sneakersnstuff där de tillsammans med Kingsize Magazine presenterade Lacoste Legends nya kollektion. Det bjöds på mat och dricka.. mängder av öl och Festis. Vi var där ganska tidigt så vi fick varsin goodiebag och t-shirt. Den är egentligen lila.. men min kamera tycker att den är blå. =) Det var kul med kassettbandet med Mike Posner. Jag har en gammal freestyle och en bergsprängare från 80-talet som skulle kunna spela upp bandet.. men jag vet inte om de fungerar. :D

No comments: