Follow Me

Follow me:

Monday, October 8, 2012

Mango shopping night Murcia

Jag fick en inbjudan till Mango och en shoppingnight mitt i city i Murcia. Självklart så gick Morre och jag dit. Det var 20% rabatt på nästan allt. Jag hittade ett par supersnygga stövletter men de satt inte bra så jag blev lite besviken.. men jag hittade två fina linnen som jag är nöjd med. Kön till baren var förstås lång som vanligt.. och när Morre och jag äntligen kom fram till bartendern så beställde Morre en alkoholfri till sig och en med alkohol till mig. Bartendern tittade upp på mig, log brett och sa "självklart ska du ha alkohol" (fast på spanska förstås). =) Sedan hällde han upp dubbelt så mycket sprit mot vad andra fick. Jag vet inte hur man ska tolka det.. om han ville vara snäll eller bara få mig lite shopping-glad. Ha, ha! Drinken var i alla fall jättegod. Man fick ingen goodiebag när man handlade men alla tjejer fick med ett kort som jag tror har något med smink att göra.. typ att man får någon gratis makeup session eller liknande.

No comments: