Follow Me

Follow me:

Monday, August 6, 2012

Saint-Tropez

Hej, nu är jag här igen! Jag hade en liten svacka, ungefär som det svenska vädret. Just nu befinner jag mig i Spanien tillsammans med Morre och vi har varit här i några veckor. På vägen ner (vi bilade) så stannade vi till vid Saint-Tropez (vårat nya favoritställe). Vi var ganska trötta och kände att vi ville se mer av Saint-Tropez så vi tog in på ett hotell. Första bilden visar utsikten från våran balkong. =) Ja, just det.. vi fick en inbjudan till en fest men vi skulle tyvärr inte stanna så länge att vi kunde gå. Coolt ändå att killen från Swedish House Mafia skulle vara där. Någon annan som var i Saint-Tropez när Morre och jag smaskade i oss ljuvligt god glass vid hamnen var Kate Moss. Alla andra celebrities hade väl annat för sig. Ha, ha!

No comments: