Follow Me

Follow me:

Saturday, December 24, 2011

God Jul!

Trots att jag är sjuk så blir det nog en god jul ändå. Jag hade nämligen världens tur för ett par dagar sedan när jag var på en till frukostshopping hos H&M i förorten. Jag trodde inte att jag skulle hitta något kul att köpa.. men jag hittade två saker: en jacka och.. ett par skor av Versace! Det var helt sjukt (på ett bra sätt) för jag kollade igenom allt i butiken och plötsligt såg jag skorna. Det fanns bara ett par kvar och de var i min storlek. De var dessutom nedsatta just för att det var sista paret.. och jag fick 20% rabatt på det också. Jag tänker inte ens säga hur mycket jag betalade.. okej, en liten hint då.. inte ens en tredjedel av ordinarie pris. =) Skorna i silver som jag fotade tidigare är lite snyggare men jag har inget emot svarta shoes heller. :)

No comments: