Follow Me

Follow me:

Tuesday, August 9, 2011

Venedig

Nu har jag fixat i ordning lite bilder från när Morre och jag var i Venedig. Jag har fortfarande sår på fötterna efter att ha gått omkring i högklackat i Venedig i flera timmar. Vi trodde inte att det skulle vara så stort så det tog evigheter innan vi hann med allt. Vi funderade ett tag på att ta en båt tillbaka till parkeringen men det var sådana vågor och båtarna gungade som sjutton. Med tanke på att jag lätt blir sjösjuk så avstod vi från det och gick istället tillbaka till fots. Venedig var fint men inte riktigt som jag hade föreställt mig. Många har nog en bild av att det ska vara så fint och romantiskt och visst fanns det en del fina platser men överlag tyckte jag att det var ganska.. jag vet inte, jag kände mig lite besviken. Det är i alla fall kul att ha varit där men jag åker nog aldrig tillbaka.

No comments: