Follow Me

Follow me:

Friday, February 11, 2011

Schlagerfeber & Anne-Lie Rydé

På kvällen i måndags gick Morre och jag till Golden Hits för att se och lyssna på gruppen Schlagerfeber. Även om inte schlager är min favoritmusik så tycker jag att de är jävligt bra. Och som vanligt var stämningen på topp på Golden Hits. Som en hemlig gästartist hade de Anne-Lie Rydé som framförde ett par låtar.

Det verkar som att OnePiece har spridit sig ända till Golden Hits. Jag vet inte om jag skulle tycka om att gå klädd i en sådan.. jo, kanske om jag fick en gratis. Ha, ha!

Jag hade med mig min nya kamera.. som ska vara bra på att fota i dålig belysning.. men tydligen inte när det man fotar rör på sig, som typ artister. Jag filmade lite i HD men det blev inte alls lika bra som med min gamla kamera.. så du får nöja dig med lite bilder från kvällen. =)

No comments: